bloggtorka

Hej alla där! Jag har inte riktigt orkat skriva på ett tag pga att jag har varit riktigt seg sen skolan börjat. Just nu sitter jag här med min syster och typ gör inget? haha! Hon har faktiskt också en blogg som heter (haddyluttan.blogg,se) Check it out vettja! Jag fick ett samtal såhär sent på natten blev faktiskt chockad och typ snacka om absolutly nothing. Och väntar på att håret ska torka duschade nyss och gjorde hårinpackning och ska ´måla naglarna innan det är sängdags. "Var sängdags för ett tag sen" but whatever. Min älskling Caroline Dandu kommer hem imorn men ska träffa henne på fredag. Talk about att jag har saknat henne hon har ju trots allt varit borta i 1 månad om inte mer ska bli roligt att träffa henne och samtidigt ska jag träffaa Naomi. BTW! så kolla jag på ett öga rött igen den är bara för skön asså jag rekommenderar den om ni har samma humor som jag dåra. I just love them! Ska slänga in en bild på oss eller dom om jag hittar någon :)
Pussilago!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0