Bonjour!

Bonjour! Whats up? idag har det inte riktigt hänt så mycket. Men faktiskt en av dom bästa dagarna på hela månaden. Och det för att 1. Jag var med på gympan ( vilket jag verkligen inte ofta är) 2. Faktiskt jobbat bra på SO'n och det brukar inte heller gå. Men det som är lite sämre är att jag fortfarande går in och ut från klassrummet väldigt ofta och snackar bort tiden. Men det ska jag jobba på! Om jag ska erkänna så har jag faktiskt förbättrats "i think" Och ett av mina nyårslöften är att skärpa mig i skolan and so far so good. Vad gör ni nudå? Ska försöka hitta något intressant att skriva om här uppe min dag har inte varit så intressant haha. Jo juste det brann i vårt uppehållsrum i skolan, någon hade tydligen smällt smällare så att det börja brinna i gardinen. Not good asså! Men nu ska jag dra ha det finemang!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0