kaotiskt!

Hej allihoppa! Hur mår ni? Jag mår iallafall inte så bra sitter här och är fortfarande helt rädd. Var på fest idag och i början var det kul. Men sen efter ett tag kom störningsjouren och då gick dom flesta killarna. Men efter det kom det fler tjejer och några få killar och då blev det lite bättre. Men sen efter ser man en hel flock killar som kommer från ingestans och springer upp och jag är inne i rummet och helt plötsligt skriks det och smälls så mycket så att man knappt hör den höga musiken. Och jag som är rädd för sånt bråk typ stog i rummet haha "fegis!" men ja sen skriker alla killar ge mig något att slå med och då börjar det verkligen spåra ur asså dom höll i knivar och slogs så jag gick ner vågade inte ens stå där inne tänk dig du kan råka få in en kniv så jag sprang ut med en tjej och stog där i strumpor. Sen var jag tvungen att gå upp igen men det hade inte lugnat ner sig. Och medans jag var där nere var det en kille som stog och skrek han ba jag ska bränna sönder stället och så ringde han massa folk och bad dom komma man ba om du ändå är på plats kan du lika gärna slåss med dom människorna du är med istället för att ringa fler. Men sen när jag skulle dra mot tåget kommer polisen och stoppar ALLA och så står man där i ett tag och för vad? för att dom sen ska kunna säga att alla ska dra. Jag blev iallafall rädd och nu sitter jag här med mig hjärta som verkligen slår snabbt haha eller det har lugnat ner sig och har inte riktigt märkt hur mycket jag har skrivit kanske inte låter lika allvarligt som det är men om ni var där så skulle ni säkert inse vilken situation man var satt i. Och påväg dit var det en kille som sprang och spraya tåget haha från ingenstans jag blev rädd och typ skrek haha skit cp asså. Men ska fortsätta kolla på Sex and the city. Tyvärr ingen bild sorry men next time! PS. NI SOM KOLLA PÅ VICTORIA SECRET SHOWEN VAD TYCKTE NI OM SHOWEN? Jag älskar Heidi Klum världens vackraste kvinna måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0