samlag

Asså jag tror nog att alla redan vet att sex är bra för hälsan. Var för jag valde att skriva om just det vet jag inte men när jag tryckte på internet så såg jag på msn.se att det stog att sex var bra för hälsan men jag visste inte att man bränner cirka 85 kalorier eller mer för varje halvtimmes pass. Det var något nytt och på det sättet kan man gå ner i vikt. Så även om sex kan innebära att man tar en stor risk som kan leda till dåliga konsekvenser är det samtidigt bra. Jag rekommenderar inte att ni ska ha det bara för att man kan gå ner i vikt och att det är bra för hälsan. Och att man blir av med all stress så tänk er vad skönt att bli stressfri!. Som pricken över i:et förstärker det immunförsvaret helt nice! Men det är bra att veta för er som inte visste som jag. So now you know!



Kommentarer
Postat av: carro

HAHA marie du är rolig du! :D<3

2009-01-14 @ 21:22:48
URL: http://carrorocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0