what kind of style do i have?

Hejsan! Medans jag sitter och internetsurfar ser jag massa olika människor med olika stilar. Och då undrar jag vad har jag för slags stil vad kan man kalla min stil? Jag vill helst byta stilar det låter helt freaky men jag tröttnar på en stilefter ett tag. Asså problemet är att jag inte  riktigt har hittat den stil jag känner mig bekväm i än. Har ni hittat eran "stil" än? Om ni har någon speciell stil vad är det för något? Lite senare ikväll om jag orkar ska jag kolla på kläderna i min garderob jag har allt möjligt där och så ska jag ta massa biler och försöka matcha ihop något. Och samtidigt tänka på vad jag ska ha på mig när skolan börjar. Låter det bra eller?
Lots of them! /M

Kommentarer
Postat av: Julia

sv : aa det har hon, jättefint :) <3

2009-01-07 @ 19:17:19
URL: http://gglader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0